Plugg plugg

Jag hade tänkt att åka till in till stan idag ju men hoppar det för jag är så jäkla stressad, har så otroligt mycket att göra så känner att jag inte har tid. Tänkte åka in till Enköping istället och sätta mig på underbara Wendys istället och plugga. Får otroligt mycket mer gjort när jag sitter där än hemma.

Måste kolla på ett bara solglasögon också, mina Ray Ban är sönder och Burberry glajjerna är väll inte direkt uber niciga. Tänker inte köpa några märkesbriller nu utan väntar med det tills vi åker till Prag i april. Får väll se vad jag dyker upp med sen hehe:)

Jag försov mig helt i morse så var ingen ide att åka in till skolan då eftersom jag bara hade en lektion som jag hade missat halva på + att det tar ju 1½ timma atr åka så var ju lönlöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0