Stress stress stress och lite mer stress

Hejsan!

Har så fruktansvärt mycket att plugga just nu så har abslout inte tid med något annat. Håller på med rapporten fortfarande och måste få den in skickad innan kvällens slut. Stressäter samtidigt som jag skriver detta och känner att magen håller på att kollapsa snart. Jag hatar verkligen att stressa för jag vet hur dåligt jag mår av det men vad ska man göra då, hoppas verkligen att jag inte får magkatar igen som jag tyvärr brukar få när jag stressar mycket. Sen blir jag så fruktansvärt irriterad på alla som inte förstår att jag har saker att göra, att jag inte har tid med massa onödigt skit rent ut sagt. Ni kan kalla mig egoistisk och självisk bäst ni vill men just nu skiter jag i det för jag tänker fortsätta vara egoistisk för jag måste få detta gjort. Jag ger miljoner rosor till mina underbara vänner som förstår att jag har mycket och göra♥.

Nej nu måste jag göra klart detta, har fram till 00.00 på mig för att få detta klart.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0