Sur sur sur

Jag har haft en riktig skit dag, har varit sur och grinig stort sätt hela dagen. Ska nog gå och sova nu så jag får sova bort det dåliga humöret. Vi har inte gjort så mycket nu på kvällen. Izabella kom med kycklingsallad, vilket var mums:)
Nu sitter vi i soffan och slöar typ. Iofs hade vi en liten insident med proppskåpet, men alldes för pinsamt att nämna:O.

Imorgon blir en riktigt softdag, har rättskunskap på förmiddagen och sen kan jag åka hem vilket är skönt:). Bara längtar tills jag kommer hem, duscha, på med myskläder och sen ska jag mysa med Pierre framför några avsnitt av Oz. Kan inte bli en bättre torsdagskväll.


Kommentarer
Postat av: Joker

Pierre va fan är de för namn ;p

2010-02-18 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0