Migrän

Nu är jag äntligen hemma hos mamma igen. Blev igen skola idag, har sån äcklig migrän så har lust att lägga mig i ett kolsvart rum och dö. Migrän är nog det värsta som finns och det sitter ju alltid i en sån jäkla lång tid. Ska lägga mig och vila ett litet tag, sen måste jag gå upp till stallet och mocka så det är klart och sen kommer väll Pierre vid halv två.

Jag tycker som Bella att det borde finnas regel på att så fort tjejer är sjuka så har våra pojkvänner rätt att stanna hemma och ta hand om oss "vård av flickvän" och de som är singel ska bara kunna välja vem de vill ha:) Otroligt bra förslag:)

Nej nu ska jag sluta skriva innan huvudet exploderar, hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0