Dålig uppdatering och väder

Ursäkta för usel uppdatering, men igår var vi hemma sent och slocknade direkt. Dansen var i alla fall jätte kul men det var inte riktigt något för mig. Glömde även att ta outfit bild. Det får komma någon annan dag. I think.

Jag och Marika var ute på en skön promenad i morse, vi har bestämt att vi ska gå minst en gång om dagen och bli hälso samma igen. Det är alltid roligare när man har någon att gå med och man hinner snacka massa skit längs vägen. Nu på förmiddagen har det inte hänt så mycket, nyss ätit rester från igår och 14.30 har jag datakunskap i 1 ½ timma.

Kvällen blir nog lugn, vi ska ta en promenad har vi sagt och städa lite också. Jag tänkte åka hem imorgon eftersom min älskling kommer, mysit värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0